Det bästa för en härlig hy: olja

Något jag testat mig på under någon veckas tid nu är olja; antingen olivolja (extra jungfru) eller rapsolja.

¤ Ställ dig i duschen, smörj in hela dig med oljan, även ansiktet och håret. Du kan vara lugn! Oljan täpper inte till porerna. Oljans molekyler är inte lika stora som porernas molekyler, därför kan hyn inte täppas till :)

¤ Låt oljan sjunka ner i håret och huden nån minut.

¤ Nu kan du duscha och tvätta håret som du vanligtvis brukar göra.

¤ Padda huden torr med en handduk

¤ Smörj in dig med en lätt bodylotion så kommer eventuell överflödig olja absorberas (tex Yvonne Ryding's body lotion)

¤ Sov och vakna med underbart mjuk hud!



Kommentarer
Andrea

Hej på dig!



Alltså, klockan är mitt i natten och jag borde lagt mig för länge sen men så råkade jag hitta din blogg och blev totalt fast!!! Så nu har jag suttit och kollat igenom typ allt och jag är helt blown away! Gud så duktig du är på det du gör och så sanslöst vacker! Denna bloggen ska jag definitivt fortsätta att följa :) Keep up the good work :)

Kram Andrea



p.s Skulle du kunna lägga upp en steg-för-steg guide med hur man lägger en så fiiin bas som du har med highlighter och shading, hur du gör och vilka produkter du använder? Hade varit sååå snällt! Puss

2012-02-03 @ 03:03:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0