2012

Hade ett väldigt trevligt och relativt lugnt nyår med vänner! På nyårsdagen var jag på Gk Splitts nyårsgala och "uppträdde" där tillsammans med den gruppen jag tränar. Sen har jag mest tagit det lugnt och idag har jag städat ganska mycket..

Linda, Felicia, Elin och Jag
 



Skulle inte vilja säga att jag har några nyårslöften, men jag har en del jag vill uppnå detta året!

¤ Dricka mycket vatten varje dag
¤ Inte trycka finnar/pormaskar med naglarna
¤ Lyssna mer på mitt hjärta
¤ Tänka noga innan jag fattar ett beslut
¤ Försöka strunta i skitsnack

Har ni något ni vill uppnå i år?


Kommentarer
Moster Marie

Uppnå, mer att nernå om du fattar :)

2012-01-03 @ 20:21:17
Mahad

Verkligen snygg hy du har! Det är ett av mina mål i år. :)



Själv vill jag komma igång med träningen, äta bättre och bli mer produktiv rent allmänt.



Det är bra att du sätter upp ett mål att bli mer hårdhudad när folk kritiserar en för allt möjligt. Jag har lärt mig att det är slöseri med tid att lyssna på sådant skräp.



Hoppas du har haft det bra på nyår! :)



Mvh

2012-01-03 @ 20:25:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0