Mina favoritprodukter!

Har en del produkter som jag använder alltid, så här visar jag och kommer skriva lite om produkterna :)



Makeupfabriken trio concealer: Denna tre-färg:iga concealer har en väldigt krämig och ganska fet konsistens som täcker allt! Du kan arbeta med den tunt eller tjockt beroende på hur mycket du behöver täcka. Den neutraliserar även rödhet eller mörka ringar beroende på vilken färg du väljer. Väldigt dryg och därför prisvärd; 259:-

Tigi Catwalk work it Hairspray: Ett väldigt lätt men starkt hårspray som håller frisyren på plats, ger massor av glans utan att se fettigt ut, motverkar friss och är vattenresistent. Luktar underbart! ca 150:-

Yvonne Ryding Deo:  En något senare favorit, men ändå en fantastiskt produkt. Naturlig deo som innehåller en massa godsaker bl.a rapsolja. Doftar som YR's övriga produkter, är väldigt lätt, torkar snabbt, och framförallt riktigt mild och skonsam så att även om man precis rakat sig kan man använda den (stort +). Håller lukt och fukt borta, det enda dåliga är att man kan känna en svag doft av rapsojla i början... 80:-

Tromborg Lip Cure: Ett läppbalsam för alla med nariga och torra läppar! Den läker verkligen läpparna! Behövs endast appliceras två ggr/dag (och efter mat). Luktar och smakar hallon. Dina läppar kommer tacka dig trots det dyra priset: 165:- Det är värt det!!

Tikei mineralfoundation: Sist med inte minst... Utan mineralpudret hade inte jag varit mig själv! Den är mitt allt och är en trogen användare sen 2 år tillbaka. Täcker riktigt bra för att vara mineral, du väljer själv hur mycket du vill täcka, ger en naturlig finish, läker hudern samtidigt som du döljer dina skavanker, innehåller inte bismuth oxychloride och är fruktansvärt billig! Testa och du kommer inte ångra dig eller gå tillbaka till flytande! 129:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0