Prom Night Fashion Show

Stylisterna i årskurs 2 på Ystad Praktiska Gymnasium presenterar och hälsar er välkomna till Prom Night Fashion Show!

Torsdagen den 16:e februari ställer vi till med modevisning i Surbrunnsparken. En visning med student/balkläder, skor och smycken för både tjejer och killar!

I pausen ser vi Alex och Solly uppträda på scenen och vi bjuder på tilltugg.

Goodiebags till de 50 första, så kom i tid!

Fri entré!
Insläpp 18.00
Start av visning 18.30

Sponsorer:
Pink&Purple
Dressmann
Sjöbo Guld&Ur
Footwear
Bergstrands skor

Sponsorer av goodiebags:
Chrispa Kosmetik & Accessoarer
Good Hair
Makeupfabriken
Parelle Cosmetics
Peggy Sage
Vackra Hudvård & Design

Klicka här för att se evenemanget på facebook




Kommentarer
Carro - en emo/scene bloggerska

Hej! Jag har följt din blogg ett tag och nu är det så att jag konfirmerar mig den 21 april det här året och jag undrar om du har några konfa-sminktips att ge? Tacksam för svar :D Kramisar Carro

2012-01-14 @ 19:51:45
URL: http://carolina97.myshowroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0