E-light acne-treatment

Idag har jag varit hos min hudterapeut Erica igen och gjort permanent hårborttagning på ländryggen och acne-treatment i pannan.
   Nu har jag inte acne, men denna gör många olika saker: Den förgör/förintar/förstör aktiv acne-aktivitet och alla bakterier, reducerar talgkörtlarnas aktivitet. Den hjälper huden att läka gammal akne, gamla ärr och jämnar ut hudtonen.
   Vid aktiv acne ska man behandlas 2ggr/vecka under totalt 8 behandlingar. Detta kostar 500:-/område eller 1500:- i hela ansiktet, per gång. Erica Erlandsson befinner sig på Chrispa där hon och Mia har tre behandlingsrum för olika behandlingar, b.la fettreducerning, hårborttagning, ansiktsbehandlingar osv. Vill man boka tid till något så når man henne på 0706- 94 90 76.
   -Hur känns det? Jo, första gången var jag ganska nervös och exalterad och förväntade mig det värsta typ. Känslan är olika från person till person. Jag tycker att det känns som att bränna sig snabbt på en spisplatta och få små nålstick i huden. "Smärtan" går över snabbt och man blir lite röd, men det dämpas efter 1-2 timmar.

Denna bild är tagen den 17:e januari.


Och denna är tagen idag (31 mars)


Jag har inte alls lika många finnar längre, min hudton är jämnare och min hud är inte lika fet/blank. Detta är något jag verkligen rekommenderar och tycker ni borde testa/göra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0