Anledningen till varför jag älskar brun utan sol

Brun utan sol crème/mousse/lotion/spray osv osv har så många fördelar jämför med att besöka solariet! Du skadar inte huden, du bränner inte den, den åldras inte lika snabbt, det vårdar huden och stimulerar den. Idag har de flesta brun utan sol utvecklats så bra att de inte blir orangea. Förr kunde man bli en morot, men idag finns det alltid något som kan passa en bra!

Jag har fastnat för sprayen jag skaffade mig för ett tag sen för att den ger så bra färg. MEN jag kommer inte köpa den igen då hälften går till spillo. Jag ska faktiskt ta och testa en mousse snart, det är något jag aldrig testat :)

En brun utan sol jämnar ut hudtonen, gör dig några toner brunare och får dig att se piggare och fräschare ut. Se bara på mina bilder här före och efter applicering. Efter-bilden är tagen direkt efter appliceringen (den ger alltså färg direkt)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0