Catwalk Ystad

Igår (lördag) gick jag modell för Chrispa som visade deras herrsmycken. De flesta företag i Ystad var med och visade uppvad de har att erbjuda, och varje år har de då en modevisning.

Vanligtvis brukar modevisningen hålla hus på Scala teatern, i år var den uppdelad i tre modevisningar varav jag var modell på två av dom.

Parelle som erbjuder makeup, hudvård, hårvård och parfymer, behövde hjälp att sminka modeller (eftersom det var många fler än jag som skulle gå modell). Jag hjälpte alltså till lite där. Som tack fick jag en stor goodiebag med en massa roliga saker :D



Kommentarer
Malin Karlsson

Oj vilken goodiebag! Var ligger den affären??

Svar: Den ligger på gågatan i Ystad i samma lokal som Scorett :)
André Olsson

2012-09-30 @ 18:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0