Grejer i massor!!!

Idag när jag kom hem från skolan, stod det ett Oriflame paket på sängen! Och då tänkte jag: " Äntligen!!!! Fan vad kul med massa nya saker :D Bättre är julafton ju :P "



Så jag började helt enkelt att rota upp precis allt och lite till!

Klicka på bilden för att förstora den!

  

En väska som jag kan ta med mig allt smink i när jag är ute på uppdrag, och en liten matchande necessär som jag kan ha med mig överallt! I skolan, hemma såklart, när jag sover över hos någon... Ja, den kommer bli utsliten kan jag tänka mig redan nu ;)

  

Nya borstar och penslar! Detta har jag behövt ha länge. Fr, vänster; Puderborste, Cheek brush, Ögonskuggsborste, Läpp-pensel/concealer-pensel (syntet), eyeliner-pensel (syntet). Har även en foundationborste ur samma serie. Bra borstar till bra pris!

  

Köpte också en mascaraborste och en puderpuff, det är alltid bra att ha! En helt ny mascara som inte kommer ut förrän i januari nästa år. (Ja, jag har mina förmåner..) Har inte provat den än, men den verkar riktigt bra och borsten ser riktigt bra ut och verkar mycket bättre än de flesta andra! Det finns ju tusentals olika borst-former på mascaror idag :S

  

Den nya VeryMe-serien! Har testat dem snabbt på handen. Foundationen är riktigt bra, täcker allt man vill, luktar gott och är sprängfull med fruker, bär, yoghurt... Precis som en smoothie, därav namnet. Concealern täckte bra utan att se torr ut. Pudret täckte lite för mycket enligt min smak, men det gör precis vad den ska; matta ner och fixera foundationen. Huden blir silkenlen och slät.

  

Tender Care Vanilla. En universalcreme som återfuktar bäst, till exempel torra läppar, sprukna hälar, torra armbågar, torra nagelband. Ja, överallt kan den användas, nästan. Luktar underbart. Två handkrämer, en med pepparkaksdoft, en med lussekattsdoft. Och Giordani Gold bronzing pearls. De bästa för att ha som rouge eller bronzer. Ge en fin färg som sitter hela dagen och ser naturlig ut.

Detta var långt från allt, men detta var det jag tyckte var viktigast. Är helt slut nu! Har bloggat detta under en timme snart. Det tar lång tid att blogga, tro det eller ej! Man behöver sin tid :)

Ha det bra! :)



Kommentarer
Anonym

bara undra om du skulle kunna svara på en fråga, i och med att du verkar kunna så mycket om smink:)

jo, jag undrar vad olika smink borstar och penslar är till för? har länge tänkt köpa ett sånt kit, men jag vet inte vad alla borstar och penslar används till , haha :)



din blogg är superbra föressten :D

2010-11-24 @ 18:46:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0