Gärsnäs

Är just nu i "houllan". Liksom, är inte Gärsnäs skånes houlla? Jo, just det. Så här sitter jag i houllan och redigerar lite bilder och lyssnar på hemsk spotify reklam! Kan dagen bli ännu värre? Ja, det kan den. Mina farbröder kom just förbi, så jag lär väl sitta inlåst här resten av dagen.
   Innan imorse åt jag lite godis från igårkväll, sov även väldigt gott ända till 8.45!!! Så länge har jag nog aldrig FÅTT sova, jag brukar alltid bli väckt annars av småbarn. Sen tvättade jag iallafall ansiktet som vanligt och använde mig sedan av tikei för att se felfri ut, vilket jag är ändå :) haha.



Kommentarer
Annika

Tur att det inte var vi som var på besök. Det verkade inte vara så trevligt ;)

2010-04-03 @ 11:25:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0