Bränna, mat och ögon

Först vill jag visa lite bilder hur jag har bränt mig. Som tur är, är det inte lika illa som det ser ut. Det känns skönt att ha fått lite färg på sig. Jag fick en kommentar i skolan idag: "Gud vad du ser pigg och fräsch ut då". Riktigt härligt!

  


I söndags var jag, släkt och familj ute på Marinan och åt god mat och dryck. Riktigt trevligt och fantastiskt god mat!!



  

  


Idag har jag övat sotningar i olika färger; grönt och brons. Görna ögonskuggar framhäver bruna ögon extra bra och bronsfärgade framhäver, i mitt fall också, blåa ögon.

  





Kommentarer
Anonym

Prova att skugga uppåt och utåt för att öppna upp ögat mer :)

2010-06-07 @ 19:29:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0