En vanlig söndags-dag

Jag och min familj gick ut en runda på förmiddag-eftermiddag. Då gick vi delvis till stranden en stund och åt glass.
   Efter det gick vi till Åhlens som tydligen hade REA. Så då blev jag och mamma shoppgalna, så det blev en del handlande. Jag har varit ute efter ett par badbyxor i evigheter eftersom inga passar mig för att jag är så tunn som jag är. Och idag hittade jag ett par snygga, billiga, som passar! Kan det bli bättre???



Och så blev det lite nytt schampoo, balsam och kur.


-Det här är Gliss nya serie med Shea-smör och Cashmere. Låter spännande, så det var jag tvungen att prova. Det var skitbilligt! 19:-/st för schampoo/balsam och 59:- för kuren.

Jag vill också passa på att säga Grattis Moster Marie på födelsedagen! <3
   Hoppas du har haft en bra dag och mår bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0