Hiss eller diss?

Idag/imorse klippte min syster Patricia, Lotta. Håret blev jättefint. Tyvärr glömde jag ta "efter-bilder" och vill inte lägga ut "före-bilder" heller (haha, roligt enligt min tråkiga humor, fattar ni? - förebilder)
   Sedan gick Jag, Wille, Colin, Max, Adrian, Jakob och Jacob till stranden. Det var faktiskt klart ute vid kusten och varmt var det. Så innan jag gick iväg testade jag en ny look. Såhär ser den ut.



Nå...                †             HISS ELLER DISS?             †


Kommentarer
Anonym

hej.., du vet väl att det inte är bra att bada med linser så hoppas du inte gjorde det ;)

2010-06-23 @ 22:57:25
@anonym d; André

Hej anonym. Jag vet att man inte får bada när man har linser. Jag vet om vad man får göra och inte göra när man har linser. Men tack för tipset ändå :)

2010-06-24 @ 10:46:35
Anonym

Helt klart skitsnyggt!

2010-06-24 @ 21:10:08
Anonym

hiss :)

2010-06-27 @ 18:20:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0