Mina betyg

God morgon allihopa! Hoppas att alla har sovit gott nu när lovet har börjat.
   Jag tänkte skriva upp mina betyg...Mest för att skryta. En viktig sak jag måste berätta är att jag inte bryr mig om andra har högre betyg än mig. För alla är olika och bra på olika saker.

Bild:                                          MVG
Engelska:                                 MVG
Hem- och konsumentkunskap: MVG
Spanska:                                  MVG
Franska:                                   MVG
Musik:                                      MVG
NO:                                          MVG
Slöjd:                                       MVG
SO:                                            VG
Svenska:                                    VG
Teknik:                                       VG
Matte:                                         VG
Idrott:                                         VG


Kommentarer
Morfar

Skapliga betyg.

2010-06-13 @ 07:01:43
Mia

Det är inte lätt att slå dej med dom betygen!! Mycket bra André!!

Ha de gott och hälsa övriga familjen. Gratta Patricia till studenten. Har du inga bilder från det?

Kram//Mia

2010-06-13 @ 10:32:23
@Mia från André

Hej Mia! Kul att du tittar in. Tyvärr har jag inga bilder från studenten eftersom min avslutning var samtidigt som hennes student. Men jag ska se om jag kan klämma fram några :D Ha det bra!

2010-06-13 @ 11:49:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0