Allt är borta!

Igårkväll letade jag efter ett antivirusskydd, eftersom mitt Norton hade tagit slut. Så jag laddade ner ett antivirusprogram (lagligt). Sedan visade sig att ANTIvirusprogrammet var ett VIRUS. Så datan funkade inte. Jag prövade att återställa datorn till en återställningspunkt. Men viruset var kvar och det kom hela tiden upp att jag skulle köpa antivirusskydd. Så jag fick återställa hela datorn till fabrikstillstånd. Så nu är hela min hårddisk tömd. Inget kvar! Alla mina vackra bilder! Allt borta. Men jag kan nu se på den positiva sidan, att datan funkar och nu har jag Norton igen. Så jag försöker få allt precis som det var innan. Det kan ta ett tag, men allt kommer bli bra igen. Bilderna finns som tur kvar på kameran, men alla som jag har photoshopat är borta.
   Tänk att något så värdefullt kan försvinna på några sekunder. Hemskt!


Kommentarer
anton

Jag ska återställa min data till fabrikstillstånd, försvinner alla program och sånt som va i datan när jag köpte den? om allt gör det så ska jag göra någe annat.

2010-09-28 @ 15:36:52
André Olsson

Japp, allt försvinner! Den blir helt som när du köpte den... Allt som fanns i datorn när du köpte den kommer finnas kvar. Det är sånt som du själv har sparat som försvinner.

2010-09-28 @ 16:17:33
URL: http://viceolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0