SPA

Jag vill så gärna åka på SPA! Det skulle vara så himla härligt att få åka på SPA, få massage, ansiktsbehandlingar m.m. Jag funderar starkt på att beställa en tid på Vackra hudvård & Design. De har många olika ansiktsbehandlingar och kroppsbehandlingar. Mamma har varit där en gång och hon sade att det var jättehärligt.




   Så idag hade jag iallafall hemma-SPA. Det är aldrig fel. Man känner sig alltid så fräsch efteråt. Idag blev det ingen ansiktsmask, men det blev en hårmask. Så mitt hår är övermjukt nu. Efter det, använde jag en hudkräm som innehöll blåbärs och lavendel extrakt. Riktigt härlig kräm! Det bästa är nog att den är helt naturlig. Den innehåller bara ingredienser från naturen och inte något från kemiska labb.




   Jag vill också så gärna ha ett par bruna linser. Jag själv tycker att jag passar bättre i bruna ögon. Mina ögon är lite för blåa. Hur de nu kan vara det vet jag inte? Så här hade jag sett ut i bruna ögon.





   Ha det bäst, alla!


Kommentarer
Marie

Ja, ja vill också gå på spa. Jag har ju faktiskt presentkort på Vackra så vad väntar jag på.

2010-05-03 @ 19:03:40
Carina

Du klär jättebra i bruna linser.......

2010-05-04 @ 17:55:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0