Vad mycket jag behöver skriva!

Hej bloggläsare. (Hoppas att ni gillar min design! Själv gillar jag den.)
   I vilket fall som helst, har jag inte skrivit på evigheter, känner jag. Jag ska försöka skriva lite kortfattat.


I lördags var jag ute på stan en stund på förmiddagen och köpte; ögonskugga, eyeliner, två penslar och lösögonfransar. Detta hade jag tänkt ha till maskeraden och när jag gör mina kunder snygga. (Ni ska få bilder på det så snart som jag orkar.) Närmre eftermiddagen, åkte jag och familjen hem till min moster Marie. Där åt vi mat och hade det trevligt.
  
Igår var jag på Tosselilla. - Ja, Tosselilla av alla ställe man kan vara på. Det var ganska tråkigt, helt allmänt. Det kunde ju varit roligare om regnet inte hade kommit.
   
Idag (ganska precis) var jag och en del från klassen och parallelklasser på informationsmöte om sommarjobb.
Jag var alltså en av de som hade fått sommarjobb. Jag ska jobba inom barnomsorgen 3 på Bleke fritidshem den 26 juli till den 13 augusti. Kanske inte den roligaste tiden att sommarjobba, men jag kunde bara jobba då eftersom jag inte hade fyllt 16 de andra perioderna. Det ska bli roligt att tjäna pengar!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva om, än att sedan lägga ut lite bilder. Jag vet att det är tråkigt med bara text. Man behöver ha bilder till.

Ha det bra, alla!
  


Kommentarer
Morfar

Det var trevligt att du fick sommarjobb.

2010-06-01 @ 05:18:26
Emilia

Hej!



Tänkte bara dela med mig av vad jag tycker istället för att endast tänka dem! Du är superduktig på vad du gör! Jag hoppas verkligen att du funderar på att bli make-up artist i framtiden. Du är skicklig och nytänkande, vilket kommer att ta dig långt, antagligen utanför landets gränser. Trots att jag inte känner dig så blir jag stolt över att se en ung kille som du lägga sin själ i något som han verkligen gillar. Ha det bra! Kram Emilia

2010-06-11 @ 18:56:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0