AHA/PHA



30 min Nu 225:- ord. 325:-

Det ingår varma handdukar, rengöring, AHA/PHA-ampull, serum och avslutande creme.

60 min Nu 495:- ord 595:-

Det ingår varma handdukar, rengöring, AHA/PHA-ampull, ånga, portömning, serum, ansiktsmassage,    

nackmassage med varma lavastenar, formning av bryn, ansiktsmask, läppmask,

avslutande creme samt mineralfoundation.

Gäller t.o.m. 31 oktober eller så långt tiderna räcker



Jag har bokat en 60 minuters behandling!



Jag tror att denna behandlingen kommer passa mig bra!
   Alpha Hydroxy Acids (AHA) och Poly Hydroxy Acids (PHA) har en exfolierande effekt, som aktiverar hudens cellförnyelse och ger en klarare hud tillsammans med white complex.
  
Detta passar grov hud (djupa porer) , åldrar hud, oren hud, pigmentfläckar.
   Det regör väldigt mycket på djupet alltså, vilket jag behöver. För min hud är mest oren på djupet. Och min hud är lite åldrar i pannan och jag har några pigmentfläckar på kinderna. Dessutom återfuktar det väldigt mycket på djupet, vilket jag behöver för att min hud är så torr. Lika torr som min humor.

Så jag ska till Cecilia Diaz (som jag skrev om i "Min hudvård") den 6 oktober och få en timmes häääärlig behandling!
   Jag längtar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0