Lalandia

Imorgon åker Jag, pappa med familj och havla släkten till Lalandia över helgen. Så det ska bli riktigt härligt att komma ifrån allt ett tag och bara ha det lyxigt!
   Pappa sa till mig att inte ta med för mycket bagage. Så jag sa att jag kommer ha två väskor. Svar: Jaha, ska du flytta dit, eller? - Nej det ska jag inte!
   Men ärligt, man behöver ju en väska till kläder och en till underhållnings-prylar, smink t.ex. och musik... Annars får jag väl sitta med väskan i knät?

Så jag får väl börja packa trots att jag inte orkar igentligen.
   Imorgon ska jag ha det bäst, så det får ni också ha!



Kommentarer
Jonna

sv: taaaack! :D och det är inte så svårt ;) en idé, tålamod och en jävla vilja så går det! :)

2010-09-22 @ 23:05:06
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0