Min hudvård



Jag älskar ACO's rengöringsserie! Den funkar verkligen. Särskilt för torrisar, som mig. Denna serien är för torr hy. ACO har olika serier för olika typer av hud. Jag har även Oriflame's Seeing is Beliveing Multi-benefits eye cream och Nivea's läppsyl.
   Jag försöker att rengöra mitt ansikte morgon och kväll, men det blir oftast bara på kvällen för jag är så lat!
Man märker resultat snabbt om man sköter sig! Och det är viktigt att gå till en hudterapeut så att man kan få så bra hudvård som möjligt. Inte bara om produkter, utan om tips, vilken hudtyp man har etc.
   Jag går hos Cecilia Diaz på Vackra Hudvårs och Design. Hon är jättebra! Nu jobbar hon där alltid. Innan var hon kvalitétsansvarig på Ystad Saltsjöbad. Så det säger mig en del.
   Innan jag gick till Cecilia och fick reda på dels min hudtyp, provade jag alla sorters produkter för alla möjliga hudtyper. Och jag ångrar djupt att jag inte gick till henne innan. För man kan få professionell vård, billigt! Istället för att prova alla produkter för flera miljoner...
   Så gå till Vackra, om du är osäker på din hudtyp, och vill ha proffesionell vård, billigt!

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0