Besviken på Gaga

Så gott som alla vet att jag älskar Lady Gaga. Men denna gången (också den första gången) har hon gjort mig besviken. Inte på hennes låt Judas, utan hennes utseende. Igår uppträdde hon med Judas för första gången live, i en hemsk dräkt och urfult ansikte.
   Hårfärgen är riktigt sunken. Ni ser utväxten som inte färgats tillräckligt. Ganska dassig färg också... Ögonbrynen ser hemska ut också. Helt bortrakade och ditmålade. Helt krokiga och hackiga. Inte ens symmetriska. Till och med jag hade gjort det bättre!
   Helt ärligt ser hon ut som en polsk h**a. Jag älskar henne, men denna gången ser det ut som hon har försökt byta look själv eller bytt till en sämre makeupartist och stylist.
   Besviken på dig Gaga...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0