Handlat, shoppat och köpt

Idag har det varit en riktig shopping-dag!! 
  
Imorse började jag med att jobba, som vanligt. Jag stack hem och städade lite, efter gårdagens kväll då vi hade gäster hemma. När mamma kom hem tjatade jag två gånger om vi kunde sticka till Åhlens och köpa ett par hörlurar (jag är verkligen en expert på att ta sönder hörlurar!!). Så vi cyklade dit och letade upp ett par SkullCandy. Jag funderade mellan ett par stora, eller plug-ins. Jag har mer nytta av ett par plug-ins, dessutom är det mer praktiskt för mig som har ett par hörlurar med mig vart jag än går. Så det blev ett par gröna sådana.
  
Vi gick runt lite.. Sen hittade jag Syoss heat-protection spray. Jag plattar mitt hår varje dag nu, och jag märker hur det slits. Så detta var en viktig investering.
  
När vi kom hem så beställde vi lite (egentligen ganska mycket) kläder till mig. Det resulterade i en jacka, två par byxor, en cardigan, en munkjacka, ett par skor, ett par solbrillor och ett skärp. Jag tror att det var allt? Så allt utom munkjackan (som kommer i mars) får jag hem redan nästa vecka :D
  
Det är rätt kul att spara ihop en massa pengar och bara shoppa loss!

Har inga bilder idag, men som vanligt så kommer jag lägga ut bilder, för det är viktigt! Jag ska lägga ut veckans sminkning imorgon också. Jag måste skärpa mig med "Veckans Sminkning" för det har gått 6 veckor på året och jag har bara lagt ut 1 sminkning!

Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0