Lite mer shopping idag, ja!

Idag har jag haft mycket för mig! Först sminkade jag Nathalie i skolan, därefter fick jag i uppdrag (tilsammans med 2 andra från Handel) att gå till Ystad Saltsjöbad och undersöka hur de har de där.
   När jag hade slutat gick jag på stan (först till Vackra och sen till Chrispa). På Vackra bokade jag tid till en ansiktsbehandling som jag ska på den 22:a. (Dagen efter ViceOlssons 1-årsdag!!) Och så bokade jag en helkroppsscrub+helkroppsmassage 90min den 23:e. Strax efter det gick jag till Chrispa och pratade lite med Cristina och Rebecka som jobbar där. Jag köpte en LdB cleansing mousse för torr hy. Tänkte att den kan vara bra att ha om man ska iväg nånstans, så slipper jag ta med mig en resväska med hudvårdsprodukter ;) Dessutom luktar den jättegott och ger ny lyster till ansiktet.
   När jag kom hem, hade jag fått mina kläder från HM! :D Alla kläder blev helt perfekta! Allt var precis som jag hade tänkt. Jag lägger upp bilder imorgon!

Ha det bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0