Mitt hår!

Det är hur många som helst i skolan, idag som frågar vad jag har gjort med mitt hår. Har jag färgat det? Har jag klippt mig? Det var iallafall positiva kommentarer :D Jag blir så himla glad! (Jag testade en ny stil som jag aldrig annars skulle ha på mig, så jag fixade till min stil med en "Justin Bieber -look" kan man beskriva det som.
   -Nej, jag har ju inte gjort något med det!? Jag lovar! Det enda jag hade gjort var att platta mitt hår lite extra och böjde in luggen lite, och lagt i lite glans spray, som Justin Biebers hår ungefär.. Jag tror nästan att man kan säga att jag försökte imitera hans stil.



Men jag håller faktiskt med, mitt hår ser färgat ut. Det ser friskt ut! (jag färgade mina ögonbryn, efter jag tagit denna bilden, så de är lite mörkare och markerade än på bilden nu) Och om jag får säga det själv, så passar jag bättre i bruna ögon :)



Det är sprayen längst till vänster jag använde. Det är en mirakelspray som är anti-frizz, glans och vård. Dessutom luktar den skitgott! Flaskan i mitten är en hårpafym som också luktar gott! Till höger är ett torrschampoo. Allt detta är från Lee Stafford och köpt på Chrispa. Längst till höger är en anti-frizzmask. Detta köpte jag nån gång i höstas.

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0