Invigning av Good Hair med modevisning

Mina två modeller, Lina och Sara sminkade jag och stylade i håret! Denna gången kändes det riktigt bra att sminka, jag visste vad jag gjorde och jag gjorde inga misstag förutom att jag glömde eyeliner på ett öga. Vi har inte lärt oss göra håruppsättningar än, så jag fick gå lite på fri hand. Först gjorde vi en stor "boll" på Lina, med den höll inte, så vi fick göra om hennes hår. Saras hår bakade jag in genom hela håret, ner till en låg hästsvans.







Såhär fick jag se ut, och jag är stolt över att säga att inga av mina bilder jag lägger ut är redigerade!

Väl vid invigningen av Good Hair, som Emelie Olsson (frisör) öppnade, fick vi drinkar och tilltugg. Tyckte detta var skitskoj, alla hade jättetrevligt och var glada. Här har vi självaste Emelie!



Och nu börjar modevisningen!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0