I've learned to choose and even learned to say goodbye

Om du är som jag och ser hemsk ut (trött och glåmig) när du vaknar, kan jag tipsa om Aco face creme bronze / Aco face gel bronze. Cremen är för normal/torr hy och gelen är för normal/fet hy.



Jag har cremen och den är perfekt för den ger ansiktet det där lilla extra så att man ser pigg ut. Färgen är väldigt naturlig! Bra om du inte vågar använda brun utan sol. Huden ser väldigt återfuktad och frisk ut. Man får lyster! Jag vet inte om det bara är jag, men på kvällen när jag tvättar av den har min hud blivit jättemjuk!
   Denna färgade dag-creme/gel är också ett bra alternativ om man vill framhäva sin bränna ännu mer, eller slippa foundation under sommaren! Testa den! :)



Jag idag, oredigerad bild, inget smink, bara creme bronzen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0