Lite ångest har man väl..

Slutar skolan på måndag.. Ja, så jävla kasst, jag vet! Men skolan säger att vi måste "ha ett visst antal skoldagar under vårt läsår."
   Sen är det jobb, jobb, jobb! Kommer jobba på Outfit måndag, fredag, lördag. Ev. ons, tors -eftermiddag. Ska på modevisning och sminka den 28 juni. Därefter ska jag vara i Falsterbo och sälja för Outfit den 6/7-10/7 nåt sånt tror jag. Sen har jag två bröllopssminkningar att göra den 18/7 (min födelsedag) och 6/8. Till sist har jag ev. Oriflame då jag ska ha visningar och "tjejkvällar" och sälja där.
   Så jag känner att hela min sommar kommer vara så gott som fullbokad och typ ingen tid för stranden. Fördelen är självklart pengarna. Men inget är så mycket värt som tid!
   Ska bli riktigt, riktigt skönt med semester på Kreta sen i september-oktober! Det lär jag behöva. Orkar inte ens tänka på läxorna i skolan som vi kommer få...



Och kommentera mer! Det är mycket roligare att ha en blogg där folk kommenterar mycket och ofta :) Som bloggare känner man att läsarna är mer uppmärksamma och verkligen läser bloggen. Man känner sig mer uppskattat, och man blir glad!


Kommentarer
Anonym

Då är det väl bäst att kommentera. Håret blev mkt bra. Snyggt! Tror nog att du ska hinna med en sväng till stranden med. Och pengar är inte allt men sjukt kul att ha. Kram på dig.

2011-06-09 @ 22:17:15
Morfar

Det är trevligt med lite sommarlov. Jobben du skall utföra verkar trevliga och så träffar man många olika personer vilket är inspirerande. Pengar är inte allt i livet men med rätt handhavande så kan de vara till hjälp att förverkliga de drömmar man har framöver. Det blir säkert möjlighet till solbadande då o då. Lycka till.

2011-06-10 @ 06:59:11
Mormor

Vill man komma igång och bli något, måste man ta alla chanser som bjuds! Jag tycker du har gjort helt rätt som tackat ja till alla erbjudanden, för då skapar du ett kontaktnät som kan vara bra att ha när du går ut skolan om 2 år. Fortsätter du i den här takten så har du säkert en bra kundkrets att börja med när du ska stå på egna ben. Referenser är alltid bra att ha/få. Så kämpa på! Du får säkert lediga stunder också med sol och bad eller bara slappa. Lycka till!

2011-06-10 @ 20:58:50
Morticia

Ramlade hit från TiKei! Hunnit läsa en del och minns tillbaka så där 20-25 år (då jag gick i gymnasiet) Det mesta verkar vara sig likt. Kusligt faktiskt. Men man överlevt på något konstigt sätt. Även om det man vissa dagar inte trodde det då!

2011-06-11 @ 01:07:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0