Modevisning på G

Idag har jag jobbat till nu (21.00) Har varit på genrep inför en privat modevisning nästa tisdag (28:e). Jag ville också ha hjälp av Jonna till denna modevisning, så hon var också med mig! Vi bollade lite ideér om vilka sminkningar vi kunde göra på våra modeller. Faktiskt är det riktigt skönt att vara två stycken, för man ser på saker olika och man kan ta hjälp av den andre.
   Imorgon, förhoppningsvis, kommer mitt beställda smink från tikei. Idag fick jag ett mejl om att det hade skickats iallafall. Tikei är alltid supersnabba med sina leveranser.
   Fick mina betyg hemskickade från skolan idag, och såhär var mitt års resultat!



Har också några "André testar" på gång. Skulle kunna lägga upp två st imorgon, för då är jag ledig!! :D


Kommentarer
Morfar

Betygen ser skapliga ut så som jag uppfattar dem. Vet dock inte riktigt vad dom motsvara i den betygsskala som vi hade.

2011-06-23 @ 13:55:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0