Shopping och modevisning

Fick börja dagen med att duscha och fixa mig, för sen skulle jag ut och shoppa det sista till modevisningen, därefter var det modevisning! Så det blev puderpuffar, spatlar, pappersservetter, tops, bomullstussar, makeupremover, mascaraborstar, lösfransar, franslim, pincetter...
   Sjävla sminket har jag, men det är alla smådetaljer och verktyg man ofta glömmer! Fick en cape av vackra Emelie idag! Så det enda som saknas för mig som makeupartist är en kakelplatta, haha :) Sen kan jag börja ta emot kunder och åka ut på evenemang utan att behöva oroa mig över att sakna något.
   Och jag ska definitivt beställa hem fler penslar från Tikei! De är superbra!!



Köpte faktiskt något till mig själv också idag: [comfort zone] man space, shave performer; En mjukgörande rakcreme med ny sammansättning av aktiva mjukgörande, skyddande och lindrande ämnen. Huden blir extremt mjuk och resultatet är en perfekt rakning. Användning: Fukta de hudpartier som ska rakas med ljummet vatten och applicera en liten mängd av produkten jämnt. Skölj rakhyveln ofta. Avsluta med att applicera hydra performer. Kostar 245:- på Vackra.
   Och imorgon ska jag gå och köpa mig en ny rakhyvel också. Mina blad som jag köpte i september förra året har gjort sitt känner jag! Tänkte att det var dags för en hyvel som sänder ut micropulser för en ännu bättre rakning. Känner att de pengarna jag inversterar kommer vara värt det i längden!



Kommentarer
Morfar

Hoppas att modevisningen gick bra.

2011-06-30 @ 07:09:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0