Hår i skolan!

Idag fick vi i uppgift av vår lärare Linnea att göra olika håruppsättningar. Hon hade kopierat ut ett antal olika håruppsättningar som vi skulle göra. Det gick väldigt bra för alla! Jag tror att alla var glada att vi slapp sminka idag.



Jag i skolan idag! Hade mina bruna linser på :)



Amanda står och gör fiskbensflätor på Jonna, som hade gjort Amandas fina uppsättning!



Jag hjälper också till att göra fiskbensflätor på Jonna (som håller på att somna).



Nu är vi tre stycken i Jonnas hår, för att det skulle gå snabbare! Sen hjälps vi alla åt att "dra ur" fiskbensflätorna för att sedan göra en romantisk uppsättning som blev såhär fin!



Jag gjorde även en "Modern rockabilly" på Nathalie, som jag inte har bild på. Sen gjorde jag en "dubbel-inbakad fläta på Jonna som gick som en krans runt huvudet.



Kommentarer
Anonym

den kransen "dubbelfläta" kan du visa steg för steg hur man gör den?

2011-05-16 @ 15:45:36
André

Jag ska se vad jag kan göra! :)

2011-05-16 @ 16:17:20
URL: http://viceolsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0