Mycket att göra, idag igen!

Var i skolan, hade ingen lärare. Men till sist fick vi ha lite Småföretagande som vi alla missat i måndags pga en schema-miss. Vi fick lära oss om lån, amortering och ränta (även räkna ut allt detta). Kan säga att alla var helt borta ett tag ;)
   Fick även hjälpa de stackars ettorna som var helt själva och sminkade idag :( Men duktiga och självständiga som de är klarade de sig fint själv också :)
   Vid 15 gick jag och Elin hem till mig. Vi åt lite fika, tittade på några roliga klipp på youtube och fixade till oss inför att vara med på föräldramötet på vår skola. Måste nog säga att alla var enade om exakt samma sak! Och det var tur att Jag och Elin var med och kunde svara på en del Stylistfrågor eftersom vår mentor Jennifer inte kunde vara närvarande under kvällen.

Jag sminkade mig med skolans smink idag, först blev jag alldeles för ljus; jag såg ut som ett spöke! De andra höll med om det också... Men sen testade jag en skugga som jag blev helt förälskad i!!! Det är en ögonskugga/rouge/bronzer -Man använder den som man vill. Skuggan kommer från Grimas Make up och kostar bara 75:- Det är skitbilligt för en så otroligt bra skugga!
 
Camel mellan ljus heter denna




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0