You'll always be my superstar!

Har en sån jävla massa klydd både hit och dit med skolan. När lärarna inte sköter sitt jobb eller "glömmer bort" vad de säger och lovar tar jag hand om saker och ting och får saker att fungera!
   På ett sätt tycker jag det är jävligt kul för att det får mig att känna mig uppskattad. Men dagen skulle kunna finnas när jag inte är där och fixar allt till rätta.
   Jag är nog den "största" eleven på skolan som både syns och hörs mest och har mest ansvar av eleverna. Inget som är dåligt, absolut inte! Men som elev borde man inte ha så mycket ansvar som jag har.
   Ibland känner jag mig praktiskt taget som en lärare när jag är där. Inte som en elev... Sköt ert jobb så jag kan bli bra utblidad istället för att jag ska behöva utbilda mig själv!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0