MAC cosmetics och Hollister

Kände att jag var sugen på att testa något helt nytt snart då min bareminerals foundation snart är slut. Kände att MAC skulle få lite uppmärksamhet då jag bara testat 2 produkter därifrån, som dessutom blev fel färg för mig väldigt fort då jag köpte det under sommaren (min bränna håller i en vecka).
 
Jag fick hjälp av en tjej som stod vid mac och hjälpte mig välja ut något som jag var ute efter, alltså något lätt täckande men som man även kan bygga upp om man vill. Vi tittade lite på mineralpudret och även på en foundation som heter Face and Body. Vi kom fram till att jag kan välja antingen eller, eller både och! Det tycker jag är bra, och just då kände jag för Face and Body, men jag tänker faktiskt köpa mineralpudret snart också. Kändes väldigt bra att få hjälp där! En svamp fick jag ha också! 270 för Face and Body (i färgen N1) och svampen för 85.
 
Svängde förbi Hollister ocksådär jag tittade lite på kläder, det slutade med en body mist i doften Laguna Beach som luktar sååååå himla gott!
 
På bilden ser ni också Sephora-boxen när den är ihopfälld.
 
 


Kommentarer
Jonna

shit! kostade svampen 85 spänn? :O

2012-12-28 @ 17:18:47
URL: http://www.lifebyjjonna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0