Sephora

Idag hade Sephora invigning (det är den första i Sverige). Sephora är känt världen över och har väldigt gott rykte och välkänt för sin goda service och bra utbud samt sortiment. ÄNTLIGEN har det kommit till Sverige!

Jag skulle säga att de har många av de mer amerikanska märkena som de säljer mycket av där och som kan vara svårt att få tag på. Men äntligen är det tillgängligt för oss! Sephora har ett eget märke med massor av smink och hudvård. Jag trodde att Sephora skulle vara väääldigt dyrt, men till min förvåning var detta en prisklass mellan HM och MaxFactor. Alltså sjukt billigt och jag har bara hört bra, så det kan inte bli bättre! Jag är i extas alltså!!!!

Jag köpte mig själv en primer, face mist och en mineralpuderborste för ca 350kr. Sen köpte jag lite julklappar och så där. Åk dit!!



Kommentarer
grooming bloggen

Kolla in vår blogg där vi har dragit igång en fet tävling!

2012-12-13 @ 16:17:59
URL: http://grooming.colin.se/
K

Hej. Kan du vara så snäll och tipsa om en bra mascara som inte klibbar ihopa ögonfransarna. Har ju hört att max factors mascaror är bra, men tycker dom luktar illa. Men det skall kanske mascaror göra? Tacksam för svar.

Svar: Är inte så bra på mascaror, men jag har en från Emite Makeup som funkar för känsliga ögon, linsbärare, parfymallergiker osv och jag tycker inte den lukar något. :) Titta på deras hemsida och se!
André Olsson

2012-12-14 @ 22:55:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0