Ett tillkännagivande



Angående detta så känns det riktigt skönt att ha kommit ut och alla har tagit detta väldigt bra! Man känner sig mycket säkrare om vem man är och bryr sig inte om vad alla andra tycker. Om det nu är någon som inte accepterar det så är det inte en riktig vän, sen är det inget mer med det liksom!
   Jag började berätta detta för mina närmsta vänner, och efter ett tag kände jag att jag kunde skriva ut det på FB. Jag är faktiskt ganska förvånad över att jag inte bryr mig vad folk tycker, för jag brukar alltid vara väldigt mån om det.
   Nu är det såhär iallafall, och jag ska fortsätta titta på Big Brother, vi hörs!


Kommentarer
Andrea

Woohoo! Gratulerar till det stora steget :) Det krävs stor styrka och mod för våga stå upp för den man är! Helt fantastiskt!:)

2012-03-23 @ 02:20:18
fanny

gud vad stark du är! grymt jobbat och bra att du står upp för dig själv :)

2012-03-23 @ 21:36:14
Malin

Good for you! starkt att berätta :D

2012-03-26 @ 15:24:33
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0