Svarar på frågor

Tänkte svara på lite frågor och kommentarer nu!

Om ricinolja funkar?
-
Kan tyvärr inte svara på det, inget jag har provat!

Permanent hårborttagning?
-Detta kommer jag skriva om när jag är färdig med mina behandlingar. Jag har än så länge varit på 2 beh. och tagit bort hår på ländryggen. Hela jag är full at ljusa fjun, men på ländryggen är håren en aning mer framträdande än vad jag trivs med. Ska även testa mot acne/ärr/ytliga blodkärl i ansiktet inom en väldigt snar framtid. Tycker detta är så himla spännande faktiskt! Självklart kommer jag dela med mig av den kunskapen jag får och resultaten! :)

Felfri hy?
-Även om det kan se ut så, så har jag inte en felfri hy, utan jag får den att se ut som det. Ska lägga ut ett inlägg om både min hudvårdsrutin och sminkrutin som får dig att se perfekt ut, utan att synas att du använt något :)

Fjun i ansiktet?
-Om man har mycket fjun i ansiktet finns det inte mycket att göra åt. Det man kan göra (om fjunen är mörka) är att man kan bleka det med hårfärg. Och man kan även göra permanent hårborttagning, men det kostar en del.

Mer smink?
-Ska försöka få in mer smink i bloggen. Och då antar jag att ni vill se lite tutorials och recensioner på olika produkter jag testar. Ska försöka ta mig till MakeupStore och införskaffa mig en sak så kanske det blir en massa finfina sminkningar här! :)



Kommentarer
Andrea

Tack för tipsen! Superbra som vanligt :) Är på jakt efter en highlighter att ha på kindbenen och undrar om du kan rekomendera någon bra?



Kramar

2012-03-07 @ 14:12:31
anonym

Kan man verkligen ta hårfärg på skinnet? Utan att skada huden eller "färga" den också? Skulle gjort på armarna om jag inte var orolig för det...

2012-03-07 @ 15:42:08
Dream

Jag skulle gärna vilja veta hur du får en så perfekt hy med din smink, utan att det syns.

2012-03-08 @ 19:11:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0