Lånat från Lindahallberg.se

Make up store har ganska nyligen kommit ut med ett puder som både ger fukt, kan användas som primer och som fixerande puder.
Pudret är transparent och funkar på både ljus och lite mörkare hy trots att det ser ljust ut.

Pudret har en kylande, nästan lite blöt känsla på huden och innehåller glaciärvatten och mineraler som håller huden återfuktad. Perfekt nu när huden blir torrare.

DOCK gillar inte jag personligen att använda det som fixerande puder eftersom jag inte gillar den nästan lite blöta känslan det ger, jag vill att huden ska bli matt och torr, men kan tänka mig att en person med torr hy älskar det här!

Jag ÄLSKAR att använda det som primer! Foundationen bara… fastnar.. det går inte riktigt beskriva.. det är skitbra som primer.
Huden håller sig matt hela dagen och får en extra fuktboost.

10g/255kr



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0