OPI avojuice

OPI har en kollektion olika hand/body lotions i en massa olika dofter! Det finns mango, hallon, lime, kokos, äpple osv osv osv!!

Dessa luktar riktigt underbart, och de luktar riktiga doftämnen, inte såna konstgjorda dofter som vissa kan lukta.

Det jag älskar med dessa är såklart doften, men även att du kan ha den på både kropp och händer! Eftersom den även är anpassad efter händerna, lämnar denna INGEN fet/klibbig/stickig känsla på händerna. Jag har testat många olika cremer som även säger att de inte ska lämna någon "hinna", men de har de gjort ändå. Detta är den första jag testat som ger ett riktigt återfuktat och lent resultat utan en fet känsla!!

Den rekommenderar jag verkligen! Finns bl.a. på Chrispa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0