Mot ett naturligare jag

Ibland känner man för en utseende-förändring eller något som ger "ett lyft". Just nu känns det som att mitt utseende har blivit lite i obalans. Det är en del nytt jag vill testa och ändra! Vad gör man då?

Denna vecka har jag testat en ny frisyr vilket har gett min ansiktsform ett bra lyft, den får mig även mig att (enligt mig själv) se lite tuffare ut. Men till detta kommer ett par små, nätta och välformade, feminina ögonbryn. Mina ögonbryn och även min hårfärg känns lite för ljus för att få det "hårda" intrycket. (Mitt ansikte är lite för snällt, därför behöver jag få mig själv att se lite hårdare ut).

Vad gör man? Känner ni igen er när inget blir bra? Kramar på er!



Kommentarer
Mormor

Hej,
Om jag får komma med ett tips så är det att du ska ha en frisyr som inte gör ditt ansikte så långsmalt utan lite bredare. Det skulle du kunna åstadkomma med en frisyr som inte bygger på höjden t ex att du kammar håret neråt/framåt i stället, nästan som en sorts lugg. Det tror jag kommer att ge ditt utseende bättre proportioner och kanske också få dig att se lite tuffare ut. Men jag tycker inte att du ska sträva efter att göra dig "hårdare" för det stämmer inte med din image. Kram

2012-09-24 @ 23:52:15
Lina

Kan tänka mig att en lite mörkare färg hade passat dig, lite åt kastanj hållet kanske?

2012-09-26 @ 07:42:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0