Snygga kindben!

Har hittat en väldigt fin kombo till mina kindben nu när min spraytan har gjort mig så fin!

-Mac powder blush i Taupe Shape ca 245:-
-Tikei finishing veil glow 3g 89:- eller 9g 149:-

Rouget från Mac ser lite brungrått ut, men får inte alls den färgen på, utan när du börjar syns den inte så mycket. Utan jobba lite med färgen så blir det mer och mer tills du är nöjd!

Veilet kan man ha i hela ansiktet om man vill. Men jag skulle inte rekommendera det i t-zonen, särskilt inte om du är lite fetare där. Jag lägger lite grann högst upp på kindbenet för att ge lite lyster, och det gör att huden ser strålande och frisk ut!

På bilden har jag även använt:
Mac face & body
Mac pro longwear concealer
Mac skinfinish natural powder
Mac brow fix clear



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0