Lumenes brun utan sol!!

Var ute efter en ny brun utan sol, så jag köpte ACOs som jag testat tidigare och jag tyckte den var helt okej för priset (95kr för 150ml). Men fy vad jag fick finnar i ansiktet! Det har tagit två veckor att bli av med det. För kroppen; visst, ansiktet: nej!!

Så istället frågade jag min förra makeuplärare om tips, och hon tipsade om Lumenes då hon också var känslig mot många BUS, men dock aldrig med Lumene.

Så jag skaffade mig faktiskt både moussen för kroppen och en speciell kräm för ansiktet. Minns inte priset styck, men båda kostade 234kr.

Första testen: äääälskar doften (ansiktsBUS) den luktar lite grapefrukt, citrus, fräsch ungefär och håller den doften nästan hela tiden också. Moussen luktade inte äckligt, men inte lika gott.

Jag har även testat att bygga upp färgen nu under 5 dagar (3 appliceringar BUS) och färgen är superfin, naturlig och snyggt gyllene. Finaste färgen jag fått och inga, verkligen INGA streck även om jag slarvade vid händerna (testade det medvetet).

Prova dem!!



Kommentarer
Johanna

Är väääääldigt blek, näst intill vit och jag skojar inte. Tror du det blir för stor skillnade om jag börjar använda dom eller är det bara att köra? Var har du köpt dom? :)

Svar: Jag skulle testat att blanda ut det med din vanliga creme så att effekten blir svagare, därefter kan du se vad du tycker om färgen! Jag köpte mina på Åhlens :)
André Olsson

2013-05-08 @ 20:55:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0