Smink och borstar från e.l.f

Beställde lite från elf för ca 2 veckor sedan, och nu har jag fått hem mitt paket! Eyes lips face står e.l.f för som finns i Storbritannien.

De har väldigt billigt men bra smink! Du kan hitta ögonskuggor, penslar, paletter, läppstift osv för mellan 1.50-12 pund som är 15-120 SEK ungefär. Så du kan fynda väldigt många fina grejer!

Jag beställde ett HD puder, 1 eyelid primer, 1 cream eyeliner black, 2 stippling brushes, 2 eyeshadow brush, 1 concealer brush och 1 angled contour brush.

Jag är fruuuuktansvärt nöjd med mina produkter! Ska definitivt beställa mer därifrån! :)



Kommentarer
Amanda

svar: :O är du säker? Försökte googla och så och då fick jag fram att det var tvärt om... Och den jag fick är väldigt varm i tonen. Fast dom som jobbar där borde ju ha rätt ;D

Svar: Ja, jag frågade när jag var där, för de snackade hela tiden om nc och nw, så sa de att man skulle tänka NotWarm och NotCool. Men ärligt blev jag förvirrad nu när jag sökte runt också! Alla svarar olika! Men jag är 78,34% på att NC är varma toner! Haha ;)
André Olsson

2013-01-14 @ 21:24:22
URL: http://getgorgeous.blogg.se/
Amanda

Haha, låter ju hur knäppt som helst! Vad är grejen med att ha tvärt om liksom? xD Men bra att du kollade upp ordentligt, nu vet man i alla fall hur man ska tänka ^^

2013-01-15 @ 20:04:04
URL: http://getgorgeous.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0