Inspiration och intresse är viktigt!

Städade genom mina grejer idag, och då stötte jag på en hel del gamla bilder, varav två av bilderna gav mig flashbacks. Jag gick fortfarande i 9:an och skulle öva mig inför vår avslutningsmaskerad. Jag skulle vara Lady Gaga, min största förebild och jag tyckte det skulle bli så kul!

Jag minns hur mycket inspiration jag hade, hur mycket jag ville göra, hur mycket jag ville lära mig. Jag hade stort intresse för makeup då, och en lång tid i början av 1:an på gymnasiet. Då och då får jag fortfarande mycket inspiration till att göra nya grejer, och det är en väldigt härlig känsla måste jag säga!

Just nu känner jag att jag vill få fria händer till att göra något galet, och jag skulle väldigt gärna vilja lära mig tråda bryn och arbeta med Mac, det är alltid kul att ha lite mål man vill uppnå och ha saker man vill göra :) Skulle även väldigt gärna vilja träffa Sam & Nic från England som är två stora makeupartister, de har även över 1 miljon subscribers på youtube. Sam har även designat sin egen bortkollektion som heter Real TECHniques. Jag får mycket inspiration av dom två!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0