Tips till dina fransar

Tips 1: se till att ha riktigt rena fransar (fria från gammal mascara och makeup alltså) innan du ska applicera mascara.

Tips 2: böj dina fransar med en fransböjare. Du får en finare form på ögat och fransarna ser längre ut (fransarna på vänster öga är böjda)

Tips 3: lägg en halvmåne-formad bomullspad under ögat när du ska ta bort din ögonmakeup. Du använder en annan som vanligt med har halvmånen som skydd. Du kommer inte slita på dina ögon lika mycket och det kommer faktiskt kännas mycket renare och du behöver inte gnugga lika mycket.



Kommentarer
Agnes

Hej! Vi tycker verkligen om din blogg, och gud vad du är cool! Jag och min kompis ser verkligen upp till dig! Fortsätt med att driva din blogg! För jag och min kompis och många fler älskar den! Kramar! :)

2013-05-20 @ 19:12:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0