Då var det dags igen...

Ja, nu slingar jag håret...igen...(Jag vet att ni tycker att jag färgar håret ofta, och därför slingar jag det en gång för alla, sedan ska jag inte göra något med mitt hår ungefär tills skolan slutar). Så jag hoppas att resultatet blir bra som alltid. Om inte bättre, haha!
   Så jag kommer så snart som möjligt lägga ut bilder, recensioner m.m. under veckorna. Jag har en massa just nu som jag vill lägga ut, men som jag inte kan lägga ut än. Jag har för lite bilder och för lite vetande om hur jag ska skriva, än så länge. Men det kommer säkert bli bra! Så håll utkik efter fler inlägg. Och som ni ser, har jag ändrat bloggen lite. Det kanske kommer fler ändringar. Men det lär ni ju märka.
   Ha det bäst!

PS. Glöm inte svara på veckans fråga: Brukar du hyra film?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0