Då var det slut på veckan igen!

Jag har ganska bråttom nu. Så jag kommer vara ganska kortfattad. Gårdagens kväll var underbar, med god mat och dryck. Jag drack både cider och coca-cola. (Den var alkoholfri). Jag var lika snygg som alltid. Vi hade alla jättekul. Tack för en underbar kväll Rose-Marie & Lennart!


Värdparet

Riktigt smaskiga aptitretare!

  


Den andra Paparazzin var också igång ganska mycket :)

 

Och andra massa roliga människor.

  

Och jag såklart. Lika snygg som alltid :D



Kommentarer
Rose-Marie o Lennart

André, kul att du visar en sådan uppskattning - vi tyckte också att det var en mycket trevlig kväll tillsammans med er alla.

2010-04-11 @ 13:17:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0