En värld i Svart & Vitt

Rubriken idag är jag väldigt inspirerad av. Jag kan knappt ens förstå att jag kom på något så bra!
   En värld i Svart & Vitt; Det tycker jag att det kan passa ihop med äldre tider, men även i nuet. Förr i tiden hade man ju t.ex. inte färgbilder...Tills färgkameran kom såklart! Men ändå... Och idag kan vi koppla det svartvita med all inredning till exempel. Varför har vi inte mer färg idag? Alla vi som är så kreativa och fantastiska? Kom ihåg att vi är en del av framtiden, och det är dels vi som skapar den. Så ta vara på det ni har. Det är precis som Maria Montazami säger: Lev i nuet och njut av allt det lyckliga!
  
Just nu vill jag satsa på att lyda hennes råd och göra det bästa av min vardag. Jag har haft en del hinder i mitt liv hittils. Och nu börjar hindren bli allt färre, dels för att jag har rivit en del. Så mitt tips är också att följa Marias bra tips!
   Nu kommer ni läsare få en deadline! Jag vill att ni kommer med en massa förslag på något ni skulle vilja veta, det kan vara om mig, en produkt, livet eller vad som helst! Bara kom med frågor eller något så ska jag försöka svara på dem. Jag vill ha alla frågor i min blogg. Så ni kommenterar helt enkelt detta inlägget med era frågor. Jag svarar på era frågor om 1 vecka!






Och här får ni en VÄLDIGT fin bild på mig själv :)

Ha det bra allihopa!



Kommentarer
Marie

Hej!

Jag vill veta om jag hinner slinga mig innan lördag? Svara på den du!

2010-04-20 @ 17:05:32
Anonym

BErätta lite almänt om dig själv! favorit färg, kläer fritidsintressen, sex, gymnsevalet( du gick i nian va?), sport?, tvprogam som du gillar över lah och mycketmer! :D

2010-05-03 @ 19:19:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0