Konfirmation

Ja, idag ska jag iväg på min kusin Isabelles konfirmation. Lycka till åt henne! Så nu har jag verkligen fullt upp! Jag har precis duschat och ska göra mig iordning. Jag köpte en ny skjorta (eller några) och några slipsar, som jag tänkte ha på mig idag. Skjortan är lila i 100% egyptisk bomull som är jätteskönt, slipsen är mer ljuslila i silke. Ni får se fler bilder på dem senare. Efter jag har gjort mig i ordning, ska jag fixa resten av min familj. Min lilla syster ville få håret lockat och sminka sig. Och så ska jag göra en snygg sotning på mamma och göra henne och hennes hår snyggt. Så jag har ganska så bråttom nu. Ha det bra i stressen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0