Party party...

Idag ska jag till mina "plast-far-föräldrar". Jag ska dit där med min lilla hemska familj. Haha :D ?
   Jag ska försöka ta så många bilder som möjligt. Och många bilder på mig själv också eftersom jag är så snygg och så där va. Självförtroende eller vad?
   Tyvärr har jag inte haft något speciellt att lägga ut...Det är trist. Annars har jag alltid en massa idéer. Men de senaste dagarna har det bara stått still.
   Jag var på stan idag. Jag hittade en snygg ljusgul tröja som jag ska gå och köpa på måndag. Jag var lite skeptisk idag. Så jag bestämde mig för att vänta. Men den är kanske slut då?? Det fanns nämnligen bara en som var till extrapris. Så jag får nog skynda mig dit efter badet, på lunchen på skoltid :) Roligt att shoppa på skoltid!
   Så ni alla får ha en skön helg! Jag är också väldigt nöjd med er läsare. Jag börjar på ganska många nu. Det är iallafall minst 14 st /dag. Enligt mitt statistik-diagram. Så tack för det!

Ha det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0