Glasögon

Jag beställde ett par glasögon på LensWay i måndags och fick hem dem idag. Blev ganska missnöjd när jag såg att de var sönder på sidan. Men efter mycket tänkande så var de lite för stora för mitt ansikte. Så mamma ringde till kundservicen och fick hjälp, så vi ska skicka tillbaka dem och få ett annat par som troligtvis passar bättre. (Utan att betala något mer)



Dessa beställde jag. Ni ser det lilla silvriga på sidan? Det var sönder. Så jag bytte till dessa:


Detta paret är väldigt likt det jag har nu. Men glaset är stor skillnad. I de söndriga glasögonen såg jag jättebra. Styrkan är densamma, men jag hade både hårdhets - och antireflex behandling. Så skillnaden på det var stor :)

Ha det bäst! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0