King of the forest

Hej allihopa :)

Den här veckan har jag som sagt börjat gymnasiet och går i klassen HVST10 (Hantverk Stylist '10)
   I början av veckan var jag skitnervös och vågade knappt prata. Men i ondags eftermiddag och idag har det gått riktigt bra. Jag har kännt mig mer säker och inte nervös.
   Det är en riktigt bra klass jag har kommit i. Vi hade en annan lärare än vad vi brukar, som berömde oss jättemycket för att vi var så lugna, duktiga och kom bra överens. Så klassen är det inget fel på alls...Än... Och alla tjejer i klassen är hur snygga som helst!
   Lite kort info om vad jag kommer göra, och hur mitt schema ser ut.





Schemat är kanske inte det bästa, men jag ska inte klaga, det kunde varit värre!

Igår övade jag sminkning hemma. Min inspiration var "natrual forest"





Och så var jag på Netto idag och gjorde ett riktigt fynd!



- Gillette Fusion Phenom. Fem-blads rakhyvel inkl. fyra rakblad. Bara rakhyveln kostar ca 180 kr och det gör 4-pack rakblad också (180 kr).  Vet ni vad jag betalade? - 129:- Så snacka om att jag sparade pengar!

Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0